بعضی وقتها

بعضی وقتها که می آید اما نمی رود.

بعضی وقتها

بعضی وقتها که می آید اما نمی رود.

story

به سختی گفتمش ای یار جانی ؟

درین و آن تو را آخر کرایی ؟

نگفت و بی زبان آتش نهادم

به این نا گفتنی زاتش نهادم

ازین اصرار خامم قصد، او بود

تلاش و همت با حسْد ،او بود

ندانستم که این راه نهانی

دلم گیرد،کند نامم چو جامی

دلم را بند این رسوا نماید

به هرکوی و دری بینا نماید

ندانستم که سال و ماه دزدد

حریف خانه را چون چاه دزدد

ندانستم که آخر نام نامد

به بدنامی مرا از خود براند

به تیغ هر هوس جانم براند

به این و آن نشان از من نماند

مرا مست و خمان آخر بخواند

دل و دینم ز دنیایش براند

نهادی جرم مستی بر دل من

نگفتی کو دلش در غصه من ؟

نگفتی کو دلش تا او تواند ؟

به جرمی تن دهد بی من بماند

نگفتی مست من مستانه دارد

به غیر از من دلش بیگانه داند

نگفتی اولش دامن گرفتم

از این و آن و غیر آن گرفتم

به بی حرفی نهادم دام بر او

که اینک رو ندارد وا کند رو

گر از هفت دولتش هشتم بر آید

ندانستی که آخر از تو نیاید

 

من بی دل کجا دارم به جز دام

کجا گیرد دمادم مست جز جام

ندارد بنده ات سودای پرواز

ندارد دل به جز معشوق همراز

ندارد مهلتی این دل که پرد 

از عشق چون تویی جانی بدرد

خدارا طاقت تابم ببردست

حریف توبه را آخر که بردست

ندارد بنده ات ای هست بسیار

توان توبه از این مست خمار

ندارد جان در این سودا بهایی

بگیر و جان ما را کن تو قایی

ببخشا بنده ات توبه شکسته

به پیش محضرت از تو گسسته

بگیر این خبط من خوابم بگردان

ازین کابوس دهشتناک پران

خدایا بنده ات در این همه راز

ندارد چون تویی معبود، همراز

بگیرش از تو آمد باز گردان

وحید خانه ات از خود مگردان  

نظرات 2 + ارسال نظر
خانومی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://khialat.blogsky.com

سلام خیلی زیبا بود...
به من هم سر بزنی خوشحال میشم...

نمکپاش پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ http://persianmobile.blogsky.com

سلام.
پرشین موبایل هر روز با دو کلیپ (دهه محرم استثنائا هر روز با یک کلیپ صوتی) در خدمت شماس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد